poniedziałek, 20 lutego 2012

PRZEŁOM.

Jestem uzależniona, wiem to. Internet zabrał mi wszystko. Czas, który mogłam wykorzystać sto razy lepiej, ale przede wszystkim dawną mnie i moją rzeczywstość. Okropnie czuję się z tym, że wszystko co mogłam mieć miałam na wyciągnięcie ręki, a ja wolałam schować ją i całą siebie. Całą swoją duszę wrzuciłam do internetu i trzymałam ją tu przez cztery lata. Nadszedł w moim życiu czas kiedy zdałam sobie sprawę z tego, że nie ma sensu tak żyć i CHCĘ to zmienić. Wracam do rzeczywstości. Zostawiam bloga, bo będę go nadal uaktualniać(a może nie? Jeszcze się zastanowię), ale bardzo rzadko, na pewno zdecydowanie rzadziej, niż dotychczas (czyli codziennie, a nawet kilka na dzień).


Bilans
wasa z serkiem Kanapkowym i papryką
zupa warzywna
jabłko


Za tydzień będzie 60 kg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz